top of page

A TrustLine Hungary Visszaélés Bejelentő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(a továbbiakban: “ÁSZF”)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: “ÁSZF”) a TrustLine Hungary Kft. visszaélés-bejelentési rendszer üzemeltetésével, és egyéb a www.trustlinehungary.hu weboldalon megrendelhető szolgáltatásaival kapcsolatosan a Szolgáltató, valamint a szolgáltatást igénybe vevők (a továbbiakban: “Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit szabályozza.

 

I. Értelmező rendelkezések

1.1. Szolgáltató:

Szolgáltató neve:                                TrustLine Hungary Visszaélés Bejelentő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Szolgáltató rövidített neve:              TrustLine Hungary Kft.

Szolgáltató székhelye:                        7542 Kisbajom, Kossuth Lajos utca 111.

Szolgáltató adószáma:                       32332944-2-14

Szolgáltató cégjegyzékszáma:         14-09-320258

Szolgáltató képviselője:                      Tobak Éva ügyvezető önállóan

                                                                  dr. Honti Bettina ügyvezető önállóan

Szolgáltató weboldala:                        www.trustlinehungary.hu

Szolgáltató e-mail elérhetősége:      info@trustlinehungary.hu

Megrendelésekkel, szolgáltatással

kapcsolatos e-mail elérhetőség:       szolgaltatas@trustlinehungary.hu

 

1.2. Megrendelő/Ügyfél: A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról 2023. évi XXV. törvény 18. §-ában meghatározott foglalkoztató, vállalkozó, aki a Szolgáltatóval szerződést köt.

 

1.3. Szolgáltatás: A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról 2023. évi XXV. törvényben meghatározott visszaélés-bejelentési rendszer működtetése, valamint egyéb, a webodalon megrendelt szolgáltatással kapcsolatos feladat ellátása.

 

1.4. Megrendelés: A weboldalon található Megrendelés űrlap beküldése.

 

1.5. Bejelentő: A TrustLine Hungary Kft. bejelentő felületén a Megrendelőre tekintettel bejelentést küldő.

 

1.6. Megállapodás: A jelen feltételeket, a szolgáltatási leírásokat, az esetleges írásbeli szerződést és az ahhoz csatolt, vagy ott említett egyéb mellékleteit jelenti. Ezeket a szolgáltatási feltételeket az Ügyfél és a Szolgáltató között kell alkalmazni a szolgáltatásokra vonatkozóan, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.

 

II. A szerződés létrejötte, tartalma, változások bejelentése, módosítás

 

2.1. A Szolgáltató és a Megrendelő között a szerződéses jogviszony (elektronikus úton) érvényesen létrejön, amint a Megrendelő általános, vagy kedvezményes ajánlatát a Megrendelő elfogadja, azaz a szolgáltatásra a www.trustlinehungary.hu oldalon a Megrendelést leadja és arról a Szolgáltató az elektronikus számlát is tartalmazó visszaigazoló e-mailt megküldi a Megrendelő részére. A jogviszony akkor lép hatályba amikor a visszaigazolásban szereplő első díjat az Ügyfél kiegyenlíti, és az összeg jóváírásra kerül a Megrendelő bankszámláján.

 

2.1.1. A Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy a webhelyen leadott megrendelések a Megrendelő részéről fizetési kötelezettséget vonnak maguk után.

 

2.1.2. A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés elektronikus formátumban iktatásra kerül, írásbeli szerződésnek minősül, az iktatott szerződés Szolgáltatónál elektronikus formában utóbb hozzáférhető.

 

2.1.3. A szerződés tartalmát (szolgáltatás tárgya, díja, fizetése, szerzdés időtartama, az elfogadott Általános Szerződési Feltételeket) a Megrendelő a megrendelésének e-mail útján történő visszaigazolásához csatolt dokumentumként megkapja, a megrendelésének beérkezésekor aktuális tartalommal. Ezen felül az ÁSZF a weboldalról menthető formátumban letölthető és/vagy kinyomtatható, valamint az aktuális állapotában mindig elérhető a webhelyen.

 

2.1.4. A Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a visszaigazoló e-mail megérkezését követően a Szolgáltató e-mail elérhetőségén kérheti az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását.

 

2.2. A külön djíszabás szerinti feladatok ellátására vonatkozó megbízási szerződés a Megbízó és Megbízott által megkötött külön megbízási szerződés elfogadásával jön létre.

2.3. Eltérő rendelkezés hiányában a szerződés határozatlan időtartamra jön létre.

2.4. A Megrendelés minimális tartalma:

a) a megrendelt szolgáltatás csomag neve; adott esetben a megrendeléshez tartozó kedvezmény;

b) a Megrendelő szervezetének neve (cégnév, székhely, adószám) egyéni vállalkozó esetén az anyja neve, székhelye, adószáma, a Megrendelő neve (a Megrendelést beküldő természetes személy neve), kapcsolattartója, kapcsolati telefonszáma és email címe;

Kizárólag a fenti adatok teljes körét pontosan tartalmazó megrendelés tekinthető érvényes Megrendelésnek.

2.5. A beérkezett Megrendelés alapján a Szolgáltató azt 48 (negyvennyolc) órán belül elektronikus levélben visszaigazolja, mely tartalmazza az átutalással kiegyenlíthető elektronikus számlát (e-számla) is. Megrendelő kijelenti, hogy Szolgáltató által kibocsátott e-számlát befogadja az űrlapon kapcsolattartásra megjelölt e-mail címre.

2.6. A felek a Megrendeléskor feltüntetett adataikban bekövetkező változásokról 5 (öt) munkanapon belül kötelesek egymást írásban (e-mail) értesíteni. Amennyiben a fél elmulasztja, vagy késedelmesen jelenti be a változásokat, az ebből eredő károkért, elmaradt szolgáltatásokért a másik fél nem felel.

2.7. A Szolgáltató, mint adatkezelő a Megrendelői és Bejelentői adatokat a vonatkozó adatvédelmi szabályok rendelkezéseinek megfelelően kezeli, illetve dolgozza fel. A Megrendelői és Bejelentői adatok kezelésével, tárolásával, továbbításával, feldolgozásával, továbbá az adatkezeléssel érintett jogairól, a jogérvényesítés lehetőségeiről szóló részletes szabályokat az alábbi linken elérhető adatkezelési tájékoztató tartalmazza: https://www.trustlinehungary.hu/adatkezelesi-tajekoztato.

2.8. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a csomag tartalmát a későbbiekben egyoldalúan megváltoztassa, mely változtatás ugyanakkor nem érinti a már megkötött, és a változtatás életbelépésének időpontjában folyamatban lévő szerződéseket.

2.9. Az árváltozásról szóló rendelkezéseket az ÁSZF 5.5 pontja tartalmazza.

2.10. A Szolgáltatási szerződést - ideértve annak mellékleteit - és annak módosításait mindkét fél elektronikusan és külön példányban is aláírhatja. Felek a létrejött Megállapodást – ide értve annak mellékleteit is – kizárólag írásban jogosultak módosítani.

 

III. A megállapodás megszűnése és megszüntetése

 

3.1. A felek a létrejött megállapodást közös megegyezéssel – egyidejű elszámolás mellett, írásban – bármikor megszüntethetik.

3.2. A fél a létrejött megállapodást a másik fél súlyosan szerződésszegő magatartása esetén írásban, azonnali hatállyal és indokolási kötelezettség mellett felmondhatja (rendkívüli felmondás). A rendkívüli felmondás gyakorlása előtt a mulasztó felet – megfelelő határidő tűzésével – írásban fel kell szólítani a szerződésszerű teljesítésre.

3.2.1. Amennyiben a szolgáltatási díjat az Ügyfél az esedékességtől számított 15. napig nem fizeti meg, úgy a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást felfüggeszteni. A felfüggesztés tartama alatt a Szolgáltató az egyedi bejelentő linket és QR-kódot elérhetőségét ideiglenesen felfüggeszti, így a rendszerbe nem lehet bejelentéseket tenni. Ezek mellett a felfüggesztésről a folyamatban lévő ügyek érintettjeit tájékoztatja. E körben a Szolgáltató mindennemű felelősségét kizárja.

3.2.2. A Szolgáltató jogosult a Megállapodást azonnali hatállyal felmondani, ha az Ügyfél lejárt fizetési kötelezettségének a Szolgáltató írásbeli (e-mailben megküldött) fizetési felszólítását követő 8 napon belull sem tesz maradéktalanul eleget.

3.2.3. Ügyfél nem jogosult a Megállapodást a rendszer 48 (negyvennyolc) órát meg nem haladó technikai hibája miatt rendkívüli felmondással megszüntetni.

3.3. Amennyiben a felek bármelyike ellen csőd-, felszámolási vagy végelszámolási eljárás indul, ezen eljárások kezdő időpontjában – eltérő megállapodás hiányában - a megállapodás megszűnik, és az esetleges hátralékos szolgáltatási díj azonnal esedékessé válik.

3.4. A Megállapodás megszűnik a szolgáltatás megszüntetésével. A Szolgáltató köteles a Megrendelőt 30 nappal korábban írásban értesíteni abban az esetben, ha a Szolgáltatást véglegesen megszünteti.

3.5. A határozatlan időre létrejött megállapodást a felek bármelyike írásban (e-mail) felmondási idő alkalmazása mellett indokolás nélkül felmondhatja. A felmondási idő 60 (hatvan) nap.

3.7. Amennyiben a Megrendelő a Megállapodást az abban foglalt rendelkezések megsértésével szünteti meg, úgy a Megrendelő a felmondási időre járó szogáltatási díjjal megegyező összegű kárátalányt köteles a Szolgáltató részére megfizetni. A kárátalány megfizetése a szerződés jogellenes megszüntetésének napján esedékessé válik.

 

IV. Szolgáltatási díj és fizetési feltételek

 

5.1. Az egyes szolgáltatásokra vonatkozó mindenkor aktuális általános díjak a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon érhetők el. A díjak tekintetében a Megrendelés időpontja az irányadó. Tájékoztatja a Szolgáltató a Megrendelőt, hogy a feltüntett díjak nettó összegek, a Megrendelő az ÁFÁ-t a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően köteles megfizetni.

5.2 A szolgáltatási díj előre fizetendő, mely a Szolgáltató által az adójogi szabályoknak megfelelően kiállított számla alapján átutalással, a kiállítást követő 8 napon belül esedékes. A Szolgáltatót kisedelmes fizetés esetén a késedelem idejére a Ptk. 6:155 §. szerinti, vállalkozások közötti szerződés késedelmes teljesítésére meghatározott mértékű késedelmi kamat illeti meg.

5.3. A www.trustlinehungary.hu weboldalon történő megrendelés-vásárlásokról a Szolgáltató elektronikus számlát (e-számlát) állít ki:

  • első alkalommal a megrendeléstől számított 48 (negyvennyolc) órán belül, majd ezt követően a díjjal nem fedezett időszakot megelőző hónap 25. napjáig havonta előre.

5.4. Havidíjas konstrukció esetén a szolgáltatási díj minden megkezdett hónapra érvényes és nem számolható el részarányosan, azzal, hogy 2023. július hónapra a Szolgáltató nem számít fel díjat.

5.5. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díjának módosítására oly módon, hogy arról – a felmondási idő hosszára tekintettel - legalább 70 (hetven) nappal a változás hatálybalépési időpontja előtt, írásban, igazolható módon értesíti az Ügyfelet.

 

V. Az egyes szolgáltatási csomagok tartalma és a kapcsolódó szolgáltatási díjak

 

5.1. “PMT. MINI” DÍJCSOMAG – Ár: 5.900.- Ft/hó, ajánlati ár: 9.900.- Ft/2023 évre*

A csomagot azon foglalkoztatóknak ajánljuk, akik a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 1. § (1) és (1a) bekezdése hatálya alá tartoznak.

*Az ajánlati ár elfogadása esetén a “PMT. MINI” csomag díja 2023. évre összesen 9.900.- Ft, azaz Kilencezerkilencszáz forint, mely a megrendeléssel egyidejűleg egyösszegben kerül kiszámlázásra. 2024. január 01. napjától a szolgáltatási díj havonta előre havidíjas konstrukcióban fizetendő a IV. fejezetben foglaltak szerint.

A csomag tartalma:

  • Szoftver üzemeltetése,

  • Egyedi bejelentő link,

  • QR-kód a gyorsabb elérésért

  • Visszaélés-bejelentési szabályzat elkészítése, foglalkoztatottak részére tájékoztató, útmutató

  • Mellőzött kivizsgálás: 19.900 Ft/bejelentés (5.1.1. pont szerint)

  • Kivizsgálás: 49.900 Ft-tól/bejelentés (5.1.2. pont szerint)

 

5.1.1. A mellőzött kivizsgálás díjazása:

 

A bejelentés beküldésre, beazonosításra és kiértékelésre kerül. A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról törvény 22. § (6) bekezdése mérlegelési lehetőséget biztosít a bejelentés kivizsgálására.

Eszerint a bejelentés kivizsgálása mellőzhető, ha a bejelentő:

  1. nem azonosítható (azaz anonim bejelentések esetén),

  2. ha a bejelentő nem jogosult bejelentést tenni,

  3. ha a bejelentés ugyanazon bejelentő által tett ismételt, a korábbi bejelentéssel azonos tartalmú bejelentés, vagy

  4. a közérdek vagy a nyomós magánérdek sérelme a bejelentésben érintett személy jogainak a bejelentés kivizsgálásából eredő korlátozásával nem állna arányban.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot annak elbíráláására, hogy a kivizsgálást a fentiekre tekintettel mellőzi vagy teljeskörűen lefolytatja.

A mellőzött kivizsgálás díja 19.900 Ft/bejelentés, azaz Tizenkilencezer-kilencszáz forint mellőzött bejelentésenként. A számlát a Szolgáltató a teljesítéssel egyidejűleg állítja ki és küldi meg az Ügyfél e-számla befogadására alkalmas e-mail címére.

5.1.2. A bejelentés kivizsgálásának díja:

 

A bejelentés beküldésre, beazonosításra és kiértékelésre kerül. Ha a Szolgáltató azt állapítja meg, hogy tényleges kivizsgálás szükséges, a díjszabás a következők szerint alakul:

  • Amennyiben a kivizsgálás helyszíni jelenlétet nem igényel, úgy a kivizsgálás díja 49.900 Ft + ÁFA/bejelentés.

  • Amennyiben a kivizsgálás helyszíni jelenlétet igényel, a Felek külön megállapodásban rögzítik annak díját, figyelembe véve a szükséges ráfordításokat és az eset körülményeit.

 

 

5.2. “STANDARD” DÍJCSOMAG – Ár: 19.900.- Ft/hó, ajánlati ár: 12.900.- Ft/hó**

A csomagot azon foglalkoztatók rendelhetik meg, akiknél a foglalkoztatotti létszám legfeljebb 249 fő.

** Az ajánlati ár elfogadása esetén a 2023 évre esedékes akciós havi díj a teljesítést megelőzően a megrendeléssel egyidejűleg egy összegben kerül kiszámlázásra. Minden megkezdett naptári hónapra a teljes havi díj megfizetendő azzal, hogy a 2023. július hónapra nem számítunk fel díjat. 2024. január 01. napjától a szolgáltatási díj havonta előre havidíjas konstrukcióban fizetendő a IV. fejezetben foglaltak szerint.

A csomag tartalma:

  • Szoftver üzemeltetése, szakmai stáb rendelkezésre állása,

  • Egyedi bejelentő link

  • QR-kód a gyorsabb elérésért,

  • Visszaélés-bejelentési szabályzat elkészítése, foglalkoztatottak részére tájékoztató, útmutató

  • Teljeskörű jogszabályi megfelelés (visszaélés-bejelentési törvény)

  • Tartalmazza a korlátlan számú kivizsgálást

 

5.3. “STANDARD PLUS” DÍJCSOMAG – Ár: 29.900.- Ft/hó, ajánlati ár: 19.900.- Ft/hó***

A Standard Plus díjcsomag azon foglalkoztatóknak készült, amelyek legalább 250 személyt foglalkoztatásra irányuló jogviszony keretében foglalkoztatnak.

***Az ajánlati ár elfogadása esetén a 2023 évre esedékes akciós havi díj a teljesítést megelőzően a megrendeléssel egyidejűleg egy összegben kerül kiszámlázásra. Minden megkezdett naptári hónapra a teljes havi díj megfizetendő azzal, hogy a 2023. július hónapra nem számítunk fel díjat. 2024. január 01. napjától a szolgáltatási díj havonta előre havidíjas konstrukcióban fizetendő a IV. fejezetben foglaltak szerint.

  • A csomag tartalma:

  • Szoftver üzemeltetése, szakmai stáb rendelkezésre állása,

  • Egyedi bejelentő link

  • QR-kód a gyorsabb elérésért

  • Visszaélés-bejelentési szabályzat elkészítése, foglalkoztatottak részére tájékoztató, útmutató

  • Teljeskörű jogszabályi megfelelés (visszaélés-bejelentési törvény)

  • Tartalmazza a korlátlan számú kivizsgálást

 

VI. A Szolgáltatás teljesítése

 

6.1. A Szolgáltató a Megrendelőnek a szerződés létrejöttét követő 2 (két) munkanapon belül tájékoztató anyagot küld a szolgáltatásról, mely tartalmazza az Ügyfél részére generált egyedi bejelentő linket, egyedi QR-kódot, valamint a foglalkoztatottak részére készített tájékoztatót, útmutatót.

Az Ügyfél köteles tájékoztatni a vele szerződéses vagy munkavégzésre, foglalkoztatásra irányuló jogviszonyban állt, álló, a 2023. évi XXV. törvény 20. § (2)-(3) bekezdésében rögzített bejelentéstételre jogosultakat a Szolgáltatónál működő bejelentővédelmi rendszerről. A tájékoztatás elmaradása esetén az ebből eredő károk vonatkozásában a Szolgáltató mindennemű felelősségét kizárja.

6.2. Bejelentés esetén a Szolgáltató a törvényben meghatározott határidők betartásával teljeskörűen elvégzi a szolgáltatást. Az Ügyfél köteles késedelem nélkül a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani (vagy bocsáttatni) a Szolgáltatások nyújtásához indokoltan kért adatokat, információkat. Amennyiben a kivizsgálása érdekében indokolt, az Ügyfél köteles biztosítani, hogy a Szolgáltató az Ügyfél munkavállalóitól, illetve vele szerződéses vagy bármilyen kapcsolatban lévő személytől információt kérjen. A Szolgáltató – bármely általa nyújtott szolgáltatás vonatkozásában – az Ügyfél ill. egyéb személyek adatait, dokumentumait bizalmasan kezeli és vállalja, hogy az üzleti titkot megőrzi.

6.3. Az Ügyfél által vagy az Ügyfél nevében biztosított információknak (a továbbiakban: Ügyfél információk) legjobb tudomásuk szerint minden lényeges kérdés tekintetében pontosnak és hiánytalannak kell lenniük. Az Ügyfél tudomással bír arról, hogy a nem megfelelő Ügyfél információk a Szolgáltató részéről téves következtetésre vezethetnek, amiért a Szolgáltató nem vonható felelősségre.

6.4. A Szolgáltató a kivizsgált bejelentés teljesüléséről 5 (öt) munkanapon belül értesíti a Megrendelőt (jelentéstétel) és megfogalmazza ajánlásait.

XII. Titoktartás

7.1. Felek kötelesek üzleti titokként kezelni a Megállapodást, valamint az annak teljesítése során vagy azzal összefüggésben tudomásra jutott, a szerződő feleket érintő minden információt. A szerződő felek információt sem a megállapodás hatálya alatt, sem azt követően a másik fél előzetes, írásbeli hozzájárulása nélkül nem hozhatnak nyilvánosságra, harmadik személynek nem szolgáltathatnak ki és nem tehetnek hozzáférhetővée, ide nem értve a jogszabályban meghatározott tadattovábbításokat.

7.2. Ennek megsértéséből eredő kráért mindkét fél teljeskörű felelősséggel tartozik. Az üzleti titok vonatkozásában a felek alávetik magukat az üzleti titok védelméről szóló 2018. évi LIV. törvény rendelkezéseinek.

7.3. A titoktartási kötelezettség a Megállapodás megszűnését követően is időbeli korlátozás nélkül fennmarad.

VIII. Vis Maior

8.1. Felek nem felelnek kötelezettségeik elmulasztásáért, ha annak oka ellenőrzési körükön kívül eső, előre nem látható és el nem hárítható külső tényező (pl. de nem kizárólagosan természeti katasztrófa, tűz, pandélmia, robbanás, háború, blokád, terrorcselekmény), azaz vis maior esemény volt. Felek azonban az ilyen jellegű eseményekről haladéktalanul, írásban kötelesek egymást értesíteni. Amennyiben az elháríthatatlan külső ok miatt a Szerződés teljesítése 60 (hatvan) napot meghaladó késedelmet szenved, bármelyik fél jogosult a szerződést felmondani. Ebben az esetben felek a felmerült kárukat maguk viselik. Annak érdekében, hogy valamely vis maior esemény a szerődéses kötelmek telhesítését akadályozó tényezőként felhoható legyen, a Szerződés teljesítésében akadályozott félnek írásban (e-mail) tájékoztatnia kell a másik felek a fenti különleges körülmények bekövetkezéséről. Ezt a tájékoztatást indokolatlan késdedelem nélkül kell megtennie, feltéve, hogy a vis maior esemény ebben nem akadályozza. Az értesítésben meg kell jelölni a teljesítés várható késedelmét is, amennyiben ez felmérhető az adott pillanatban. Amennyiben a vis maior esemény megszűnik, úgy erről a másik felet írásban értesíteni kell, továbbá lehetőség szerint tájékoztatni kell arról is, hogy a mentesülés indokát jelentő különleges körülmények miatt késedelmes intézkedéseket mikor foganatosítja.

 

IX. Az alkalmazandó jog és a viták rendezése

 

9.1. Az alkalmazandó jogszabályok

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint értelmezésre a Magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: “Ptk.”), a a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény, valamint az az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendelete (GDPR), valamint az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

9.2. A felek közötti jogviszonyból eredő vitás kérdéseket a felek elsősorban tárgyalás útján próbálják meg rendezni, ennek sikertelensége esetén kikötik a Pécsi Járásbíróság, illetve a Pécsi Törvényszékkizárólagos illetékességét.

 

X. Záró rendelkezések

 

10.1. A Szolgáltató az ÁSZF egyoldalú módosításának a jogát fenntartja. A változásról szóló értesítést a Szolgáltató internetes honlapján közzéteszi.

10.2. Megrendelő a szolgáltatás megrendelésével, illetve a díj megfizetésével elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket továbbá az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

10.3. Amennyiben a Megállapodás bármely rendlekezése részben vagy egészben jogszerűtlennek, érvénytelennek, vagy egyébként érvényesíthetetlennek minősül, a többi rendelkezés a továbbiakban is érvényes és hatályos marad.

10.4. Ha a Megállapodás különböző részei között bármilyen ellentmondás merül fel, a dokumentumok sorrendje (kifejezett eltérő megállapodás hiányában) a következő:

1. Szolgáltatási szerződés és mellékletei

2. Az Általános Szerződési Feltételek

10.5. Az Ügyfél a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait az info@trustlinehungary.hu címen terjesztheti elő. A Szolgáltató az előterjesztésekre 5 (öt) munkanapon belül válaszol.

10.6. A Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt arról, hogy

  • magatartási kódexnek nem vetette alá magát, jelen ÁSZF magatartási kódexre nem utal;

  • a szerződéskötés és a jognyilatkozatok nyelve – eltérő megállapodás hiányában – a magyar, a szerződési feltételek magyar nyelven készültek.

10.7. Jelen ÁSZF 2023. július 24-ével lép hatályba.

bottom of page